Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Otwock
58 cm3
4 KM
0.00 s
Witam !
Mojego Simsona zakupiłem w wakacje 2008. Tak właśnie zaczęła się moja przygoda z Simsonami. W mojego Simka włożyłem dużo czasu, pracy i pieniędzy. Zakupiłem go w takim stanie jaki jest ukazany na ostatniej fotce. Została w nim założona nowa instalacja elektryczna(12V wg. org. schematu), założona oryginalna lampa z owiewką, kierownica, tłumik, błotnik przód, naklejki, kapitalny remont silnika i b. dużo małych drobiazgów o których nie będę już wspominał:)
Raczej brak większego tuningu
Łożyska: Wszystkie FAG z luzem c3, w główce korby INA
Cylinder: DDR po szlifie na 41mm (58ccm)
Tłok: HAL
Gaźnik: Bing 17
Zapłon: Elektronik 12V
Skrzynia: 4B
Tył- Zwykłe, takie jak na foto.
Przód- Po regeneracji. Średniej twardości.
W słuchawkach chyba :F
Każda jazda jest niezapomniana, ale największym wrażeniem była moja pierwsza podróż kiedy po polnej drodze z dołami jechałem ile fabryka dała :D
Jeździć, aż się rozsypie :D
Plusy:
+ Motor z duszą, był marzeniem naszych ojców
+ Mocny i zrywny jak na swoje lata i pojemność
+ Ekonomiczny silnik
+ Mało awaryjny
+ Ładny wygląd
+ Wygodny
Minusy:
- Owiewka z wersji Alpha (ale tylko taką udało mi się zdobyć )
- Krzywiące się simsonowskie wahacze
- Trochę lekki
- Średnie hamulce
V-max 70km/h
-Warsztacie z konkretnym wyposażeniem
-Zrobieniu prawka A+B
-MZ ETZ 251