Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gdańsk
49 cm3
2 KM
0.00 s
Jest to Ogar 205 z 1989 roku kupiłem go w lipcu 2009.
-Lekko skrócony tylny błotnik
-Zagięty bagażnik
-Półka pod przełączniki z plexy na zdjęciach jest jeszcze z płyty
-Białe napisy na oponach (nie ma jeszcze na fotach)
Dezamet
1 cylindrowy dwu-suwowy chłodzony powietrzem 2-biegowy
Dobre
Jechałem ulicą za zakrętem 90* skręcałem w lewo i wystawiłem rękę. Gościu jechał tak szybko, że nie zauważył jak wystawiam rękę udeżył mnie w tył. Przekoziołkowałem 2 razy w powietrzu i 2 razy się odbiłem. Raz od asfaltu raz od ziemi. Karetka zabrała mnie do szpitala, ale na szczęście nic mi się nie stało tylko byłem poobijany i poobdzierany. Ogar miał:
-pogięte tylne widełki
-pogiętą stopkę pasażera
-zmiażdżony błotnik
Trzymać go. Na pewno go nie sprzedam.
Zmienić kolor na niebieską perłę lub wiśniową perłę.
+Duży v-max jak na rometa
+Bardzo zrywny
+Dobre przyśpieszenie
+Reszta to plusy oprócz jednego minusa
-Dość często się psuje, ale części naszczęście są tanie :)
50 km/h pod małą górkę. 55-60 km/h na prostej. 65-75 km/h z górki.
Jak się jedzie z górki to wskazówka dużo przekracza skalę.
Nie wiem czemu ten ogar jest taki szybki. Jak patrzę na inne ogary 205 na PJ to większość ma napisane, że ich v-max to 45-50 km/h.
Burnout i wheelie
Suzuki RG80
VW Golf SYNCRO 2 VR6 TURBO 1,6BAR