Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Ryczów
50 cm3
4 KM
4 Nm
0.00 s
Mój kochany Ogarek xD
Odziedziczony po dziadku,który zrobił na nim z 4000 km.
*Świeca NGK Racing(F80)
*Oddławiony króciec ssący
*Zębatka 12 z. (przód) i 55 z. (tył)
*Podniesiona iglica
*Tylne amortyzatory od WSK-i
*Odblokowany tłumik(rozwiercony dławik i skrócone kolanko wydechu)
* Silnik - dwusuwowy,jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
* Pojemność - 49,9 cm3
* Ilość kanałów płuczących - 2
* Ilość pierścieni na tłoku (oryginalnie) - 3
* Moc nominalna - 2 KM przy 4500obr./min(polska) 3,5KM przy 6500obr/min.(czeska)
* Stopień sprężania - 9,2
* Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
* Przepustowość dysz - Fabrycznie 68 i 38, dysze na polski rynek 65 i 35
* Skrzynia biegów - trzybiegowa
* Instalacja elektryczna - 6V - 20W
* Świeca zapłonowa - F80 Iskra (Czasem w książkach zaleca się świecę ISKRA F95)
Przód seryjny z wypolerowanymi sprężynami.
Tył z amorkami od WSK-i.
Każda z nich jest pamiętna xD
*zmienić instalację na 12v
+ jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w trasie
+ co się zepsuje to można zrobić =P
- jakoś nie ma ;)
Wyprzedzanie Chinoli xD
Aprilia RSV Mille Factory
Suzuki Hayabusa
Honda CBR 1100 RR
JAK JUŻ TU JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ!!!!!
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________