Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Garwolin
49 cm3
10 KM
5000 Nm
9.00 s
Motorek jak motorek, fajnie się jeździ i mi się podoba, ma dużo mocy dobrze się zbiera jak na swój wiek i swój przebieg (31 800km), dobrze się prowadzi, trzyma się drogi. Motor ma prędkość normalnie ok. 82km/h, jak się jedzie nie jest katowany przy 70 na 6 wtedy są dla niego idealne obroty. Motor zawiódł mnie tylko raz jak mi zabrakło paliwa. Nie katuję go, nie podrywam na koło nie staje na przednim, nie hamuje z piskiem. Strasznie był głośny ale tłumik wyciszyłem robiąc przegrodę (nie stracił na mocy). Inna nazwa motoru to Cagiva SM 50.
Niestety już sprzedany. Dobry motor ale trochę stary.
Mechaniczny:
nie ma i nie będzie, jest seryjny, bez blokad, jego moc całkowicie mi wystarcza nie potrzebuję cudów.
Jednocylindrowy, 2 suwowy, chłodzony cieczą z 6-biegową skrzynią biegów ze starterem elektrycznym i dozownikiem oleju oraz układem zapłonowym CDI. Bardzo dobry, ładnie się spisuje i ani razu mi się nie zepsuł. Na zębatkach na prędkość odstawia Gilere SMT (seryjna) zrobioną na przyspieszenie. Jest od niej i szybszy i szybciej przyspiesza, więc uważam, że nie jest źle.
Przód Marzochi upside-down,
Tył Sprężyna centralna Sachs oryginalna żółta. Ogólnie jest miękkie, nadaje się na polne drogi jak również w mieście spisuje się idealnie.
- Zabrakło mi paliwa i pchałem go w nocy 3km do domu.
- W nocy jechałem do Jeruzala (tam kręcą Ranczo) i pojechałem całkiem nie tą drogą co trzeba i do celu nie dojechałem i zmarzłem, że niewiem, w końcu wtedy była jesień.
W najbliższym czasie:
- Zerwanie tych naklejek
- wymiana przednich klocków hamulcowych
- wymiana tylnych klocków hamulcowych
- kupno łańcucha
- kupno linki obrotomierza
- wymiana przedniej opony
- wymiana tylnej opony
- wymiana tylnej zębatki 47z
- wymiana przedniej zębatki
- zrobienie przeglądu technicznego
- rejestracja
- wymiana żarówki
Wszystko ww. zostało zrobione w sumie wyniosło minie prawie 900zł
+Prędkość max. (ok. 86km/h [13/47])
+Przyspieszenie (10 sek. 78km/h [13/49])
+Dobry przedni hamulec (tylni też dobry)
+Wygląd
+10 KM
+Pojemny bak 14l
+Małe zużycie jak na 2-suw\\\\\\\'a
+Chłodzenie cieczą
+Czytelne analogowe zegary
+Wygodna kanapa
+Dużo miejsca we dwie osoby
+Trzyma się drogi na zakrętach
+Kontrolka luzu
+Tylko 90kg.
+Obrotomierz
+Łatwy do czyszczenia
+90 km na rezerwie (2l)
+Schowek na klucze (tylko niezbędne)
+Mało awaryjny.
+Silnik stary, oryginalny ale lepszy od Minarelli AM6
-Brak wskaźnika poziomu paliwa
90km/h z lekkiej górki z wiatrem.
Jak na razie bezwypadkowe przejechanie 7000 kilometrów.
Yamaha FZ6 Fazer
Bandit 650N
Kawasaki Z800