Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Ogrodzieniec
60 cm3
5 KM
6 Nm
0.00 s
Piękny i niezawodny motorower.
Prawie nigdy nie sprawił mi zawodu.
Czemu prawie ??
Bo przy przebiegu 6500 km zaczęło się wszystko sypać - Tłok, Cylinder, itp.
Postanowiłem to zmienić.
Oddałem do remontu.
Zapłaciłem troszkę kasy ale było warto.
Przejechałem już (po remoncie) 1500 km i jedyne co zmieniłem to świecę.
Spalanie powinno wynosic jak napisałem wyżej 4,5l lecz przy mojej jeździe (75km/h) wzrasta do około 5l.
* Odblokowany tłumik dzięki czemu szybciej się zbiera i ładniej brzmi.
* Szerszy kruciec gaźnika (oddławiony)
* Nowa opona tył ;p
* Zębatka 12 z przód i 55 z tył
* Nowe tarcze sprzęgłowe
* Wzmocniony sworzeń i wał
* Antenka ;p
* Dysze o większej przepustowości
* Naklejki Ogar 200 , kw 3,3 (nie widać na zdjęciach ale niebawem dodam)
* Obniżona iglica na sam dół
Po remoncie.
Dobry mało awaryjny silnik niestety dużo pali ;(
* Silnik - dwusuwowy,jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
* Pojemność - 49,9 cm3
* Ilość kanałów płuczących - 2
* Ilość pierścieni na tłoku (oryginalnie) - 3
* Moc nominalna - 2 KM przy 4500obr./min(polska) 4KM przy 6500obr/min.(czeska)po przeróbkach : 5KM
* Stopień sprężania - 9,2
* Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
* Przepustowość dysz - Fabrycznie 68 i 38, dysze na polski rynek 65 i 35
* Skrzynia biegów - trzybiegowa
* Instalacja elektryczna - 6V - 20W
* Świeca zapłonowa - F80 Iskra (Czasem w książkach zaleca się świecę ISKRA F95)
100 % oryginał .
Trochę słabe te amortyzatory dlatego planuję wymianę.
Podróż :
Długa prosta około 3,5 km = Wyk silnika wiatr we włosach, "długie", zamknięcie licznika :D
Przygoda :
Przy 55 km/h (dopiero się rozpędzałem ;p)spadł mi łańcuch.(Niedziela)
Ubrany w białą koszule i jakieś tam spodnie (nie pamiętam) zakładałem łańcuch na "środku" drogi kierunek Dąbrowa Górnicza.Ubrudzony po uszy w smarze w końcu go założyłem.
Nigdy tego nie zapomnę :D :D
A koszula w koszu ;p
Zamontowanie 2 lusterka ;p
Pomalowanie nowym lakierem
Planowanie głowicy
+ Dobre osiągi
+ Wygodny w prowadzeniu
+ Ma kopa ;p
- Duże spalanie
- Słabe amorki
- Troszkę starawy wygląd ;D
Zamknięcie licznika
V-Max około 80 km/h
Wygrany wyścig z Motobi Rocky 50 ;p
Ciągłe wyprzedzanie Chińskich skuterów
Wygrana z podobnym Ogarem
6500 km bez awaryjnie.
Liczne rajdy w terenie także bez awaryjnie.
Tańszej benzynie :D
Równych długich i prostych drogach.
MZ ETZ 150 lub 251 ;D
Yamaha TZR 50 xD
Suzuki GSX-R 1300