Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
koło Konina
50 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Przejechałem nim ponad 10 000km, Do tej pory były usterki typu popękane plastiki itp. W ogarku była pęknięta uszczelka głowicy przez co tracił kompresję. Ogólnie silnik pracuje bez zarzutów, a moto sprawuje się dobrze.
WIZUALNY:
-niektóre plastki pomalowane na czarno w całości, a niektóre tylko w połowie
-pomalowane lusterka
-pomalowany uchwyt pasażera
-usunięta czerwona wkładka klosza tylnego i LED-y w miejsce fabrycznej żarówki
-wypolerowane klosze
-wypolerowana zębatka tylna
-manetki łezki
-białe neony z tyłu, pod silnikiem i w środku pod rama
-plastiki oczyszczone z wszelkich oznaczeń fabrycznych
-czarna tarcza prędkościomierza z niebieskimi wskazówkami, wcięciem hayabusa i limonkowym podświetleniem
-białe postojówki LED
-kierunkowskazy LED-owe strzałki w oklejeniu ala CARBON
-pług/spoiler
-przedłużki amortyzatorów
-opaski zaciskowe trzymające plastiki
-dźwignia hamulca przedniego i sprzęgła pomalowane na czarno
MECHANICZNY:
-zrobiony częściowo tłumik przlotowy i zdjęta koćówka
-stożkowy filtr powietrza z gąbkowym wkładem
-dysza 80
Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.
Co można powiedzieś o wnętrzu? Pod kanapą 5l bak i powiększony schowek hehe :)
Seria. Podwójne, olejowe na przedłużkach, miękkie.
Motor na obecnych modach zbyt głośny na audio.
Jak pierwszy raz wyciągnąłem 80km/h wyprzedzając kolegę, który nie wierzył mi, że mój OGAR tyle idzie i jak pierwszy raz wycisnąłem 90km/h na obwodnicy, myślałem, że silnik sie posypie heh ;)
Będę nim jeździł dopóki nie wyzionie ostaniego ducha. Jeśli w 100% skończy żywot będzie reanimacja i transplantacja innymi słowy będzie grubo ;)
Plusy
+ mało pali
+ przeniesienie napędu to łańcuch
+ 4 biegi
+ podpórki zamiast podłogi
+ duże koła
+ ZGRABNY, WĄSKI I PRAKTYCZNY (wiedzie praktycznie wszędzie)
+ TO NIE JEST SKUTER (może i skutery są szybsze ale jeżdżenie ogarem to prawdziwa frajda)
Minusy
- mały schowek pod siedzeniem (z tego względu został on już powiększony)
- słabszy pod większe górki, ale daje radę
- brak obrotomierza, trzeba jeździć na wyczucie
- słabo wykonane niektóre elementy np. plastiki
REKORD 50CM3 - 90KM/H NA PROSTEJ BEZ GÓREK I WIATRU
...tym, żeby OGAR długo mi służył.
...tym, żeby wyciągnął te 90k/h (JUŻ SIĘ SPEŁNIŁO TERAZ KOLEJ NA NASTĘPNE HEHE ;))
...najbardziej niepowtarzalnym ogarze na PJ, kiedyś...