Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Mierzanowice
49 cm3
4 KM
0.00 s
Simsonka kupiłem w 2007 roku w czerwcu... Był w podobnym stanie jak teraz. Jednak silnik nie sprawował się dobrze. Dużo palił, nie chciał zapalać, gasł. Wtedy miałem 11 lat więc nie dalbym rady tego naprawić sam. Pojechaliśmy z Tatą po mechanika. On stwierdził że to wina gaźnika.Jednak poprawił go trochę jednak po tym zabiegu simson palił hektolitry (na dodatek dużo wyciekało nadmiarem i spod uszczelki). Na 5 litrach nie przejechałem więcej jak 80km. Gdy kupiłem nowy gaźnik na 5 litrach przejeżdżam 250km jeżdżąc non stop na całym gazie:F Dodająć że siedzi w nim cylinder DDR i tłok Moto Impex. O dziwo ten tłok spisuje się bardzo dobrze (koszt 8.80zł)
Na razie nic...
Nie wiem czy to można nazwać tuningiem ale skrócone kolanko
-Cylinder DDR nominał (blokowany kanał wydechowy)
-tłok Moto Impex za 8.80zł xD
-gaźnik 16n3-3
-Platyniarz
Jak narazie silniczek sprawuje się bardzo dobrze i jestem zadowolony na maxa:D
z przodu org, z tyłu z simka Enduro
jednak jeszcze nie mam tych amorków na fotkach
nie daleko wtedy było ale stracha miałem niezłego:D
podróż bez kasku, bez papierów, bez karty;)
1 dnia na 1 trasie:
-wjechałaby we mnie ciężarówka (gość się nie zatrzymał na skrzyzowaniu a krzyżówka była taka że nie miałem prawa go widzieć
-wjechałby we mnie ciągnik z turem (Pronar 1025)
-zajebałem się w błocie po ośki:D
A jeszcze nie wiem xd
PLUSY
-zajebisty komfort jazdy
-bezawaryjny silnik
-zajebista przyśpiecha
-wyprzeda wszystkie chinole
-Silnik 2 suwowy (lubuję sie w 2t)
-dopracowany w każdym detalu
MINUSY
-za miękkie i za niskie amortyzatory tylne
65 km/h po równej drodze
80 km/h z górki;D
ducati 1098