Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
50 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Kupiony został 13 maja 2009r. Był to jeden z z moich najpiękniejszych dni w życiu. Nie mam zdjęć po zakupie, ale był naprawdę ładny. Do dziś włożyłem w niego ok. 1 tys., ale wcale tego nie żałuję. Przez zimę bawiłem się trochę w lifting, ale uznałem, że lepszy jest org. Simson. Pragnę mieć w nim jak najwięcej części DDR, niedawno odkryłem, że mam wszystkie klosze i sygnał DDR, kto wie co jeszcze. Chcę go jeszcze dopracować i cieszyć się jazdą.
Galeria zdjęć odnowiona 03.08.10 - Simsonowi został przywrócony wygląd oryginalny.
Nie ma i nie będzie. Org. bardzo mi się podoba. Heh mam filtr paliwa :P
Po remoncie. Niestety składany na polskich częściach, ale to już nie maja wina, tylko poprzednika. Jak na polskie części chodzi znakomicie, już zrobiłem 1,5 tys. km. bez większej awarii. Pali na ''tyk'' nie ma co narzekać. Chciałbym, mieć DDR, ale takie części są już trudno dostępne i drogie (za wszelką cenę będę się starał kupować DDR). Ma dobre przyspieszenie, v-max jak na motorower tego typu, bardzo ładny. Dużo nie ''pije'', chyba, że się go trochę przyciśnie.
Przednie bardzo ładnie pracuje, mięciutkie. Tył ma trochę twardy, na kamieniach ''skacze'', jest to denerwujące
Było ich trochę ;)
*Założyć obrotomierz org.
*Złożyć silnik z org. części (najlepiej s70)
*Dbać, jeździć i cieszyć się z jazdy.
+Frajda z jazdy
+Mało pali
+Niezła prędkość maksymalna
+Super przyspieszenie
+Zawsze wyróżniany spośród tłumu
+Tanie części
+Rzadko się psuje
-Stacyjka ja dla mnie w złym miejscu,
-Przydał by się 5 bieg...
*75km/h trochę z górki jednak było...
MZ ETZ 250!