Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Strzembowo/Płońsk
60 cm3
0.00 s
Po tym jak zaczełem jeździć mini bikem doszłem do wniosku, że trzeba sie przesiąść na coś wiekszego i bezawaryjnego. Finanse pozwoliły na Simsona. Gdy pojachałem go oglądać byłem zaszokowany jak takie coś jeszcze nie znalazło się na śmietniku. Był w opłakanym stanie, wszystko odpadało, czegoś tam brakowało, coa było zniszczone... Jeszcze nigdy nie widziałem tak zaniedbanego simsona. Kupiłem bo za te udargowane 500 zł(z papierami). Każdy mój grosz szedł w remont, odmawiałem sobie wszystkiego. Wymieniłem w silniku cylinder na Cross Impex s60, tłok, pierścienie, simieringi, łożyska, gaźnik itp... Pomalowałem u lakiernika, kupiłem setki części, czas wolny poświęcałem dopieszczaniu każdego elementu... Remont wyniósł mnie ponad 1000 zł a i tak jeszcze nie jest zrobiony tak jak bym tego chciał... Po trzech miesiącach remontu w końcu simsona nadaje sie do jazdy. Ne jest jeszcze dopieszczony, gdyż wymaga głębszych regulacji i wkładu finansowego. Nimiej w końcu osiągnełem to co chciałem- mam swój motor za swoje pieniądze, wraz z kumplami wiele czasu poświęcaliśmy naprawie... Efekt widać na zdjęciach
Datam, że niedawno wymieniłem zapłon na elektroniczny. Czeka mnie jeszcze wyniana wału i remont tego, co nie było ruszane czy poprzednim remoncie. Silniczek będzie dopieszczony. Ponadto kupiłem jeszcze ryfle, co upiększyło moją kochanke
Wizualny to to co widać, mechaniczny nie potrzebny, gdyż jak bede chciał coś szybszego to po prostu kupie coś szybszego
Cylinder kpl Cross Impex, gaźnik 16n3, zapłon elektonik, łożyska PPL, skrzynia 3b(PONOĆ mniej awaryjna od 4b), zębatka przód 18z
mięciutkie, idaelne na polskie drogi
raczej pierwsza przejaźdżka po remoncie...
odpicoać go ładnie
Plusy
-mało awaryjny
-małe spalanie
-tanie i łatwo dostepne części
-miękkie zawieszenie
-biegówka
-SIMSON!
Minusy
-kłopotliwa regulacja dla laików
Ratunek przed złomowiskiem
Honda CBR 125
MZ 150 albo 250
Honda CB 500