Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Łaziska Górne
125 cm3
15 KM
10 Nm
0.00 s
Z Hondy CBR 125 nie będą zadowoleni miłośnicy wyciskania jak największej mocy z jak najmniejszej pojemności. Od tego są dwusuwy. Stanowiące de facto bardzo silną konkurencję dla Cebeerki. Honda przegrywa pod względem osiągów, jednak zdecydowanie góruje nad konkurentami jeżeli chodzi o koszty eksploatacji i bezawaryjność. Pomimo, że po zajęciu miejsca za sterami mamy wrażenie, że właśnie usiedliśmy na bujanym koniku z dzieciństwa, nie można narzekać na wygodę. Wąska talia motocykla sprawia, że mamy poczucie większej kontroli nad sprzętem w zakrętach, oraz podczas manewrowania w ruchu miejskim. Wydobywające się z wydechu „wrrrrrr" jest o wiele przyjemniejsze, niż dwusuwowe „bzzzzz". Honda CBR 125R sprawi wiele radości komuś, kto oczekuje dobrego prowadzenia, poręczności, niskiego spalania. Szpanowanie wyglądem schodzi tutaj na drugi plan, aczkolwiek Honda nie ma się czego wstydzić. Trzy magiczne litery zadbają o odpowiednią reputację na mieście.
Tuning:
Owiewki opklejone kratka tonigowa
Naklejka tang pad
Zmienione zebatki i lacuch
Brewka na lapie
Naklejki na felgach
Jeszcze nie widoczne na zdjeciach
(stare zdjecia sa dane poremocie dam nowe :D)
Tuning:
Oczekiwane jeszcze zmiany
Lusterka
Neony
Areograf
Migacze
Mocowanie na rejestracje
Silnik:
pojemność skokowa: 125 ccm
typ silnika: 1 cylider
liczba cylindrów: 4
moc: 15 KM, 9000
moment obrotowy: 10.10 Nm, przy 8000 obr./min
stopień sprężania: 11.0:1
średnica x skok tłoka: 58 x 47.2 mm
zasilanie silnika: gaźnik
rozrząd: SOHC - pojedynczy wałek
rozrządu w głowicy
zawory na cylinder: 2
rozrusznik: elektryczny
chłodzenie: płynem
skrzynia biegów: 6-biegów
przeniesienie napędu: łańcuch
maksymalne obroty: 10750
sprzęgło: mokre
przednia opona: 80/90-17
tylna opona: 110/80-17
skok zawieszenia - przód: 109 mm
skok zawieszenia - tył: 120 mm
hamulce przód / tył: hamulec
tarczowy, 1 tarcza, hamulec
tarczowy, 1 tarcza
kąt główki ramy: 25.0°
+
Eksploatacja
Honda CBR 125 nigdy nie nadwyręży kieszeni właściciela. Trzeba przyznać, że koszty eksploatacji poszerzają uśmiech na twarzy właściciela. Średnie spalanie wynosi 3-4 litrów na 100 km, jednak kiedy manetka gazu nie będzie traktowana zbyt „skurczowo", można zejść nawet do 2-2,5 litrów. Ponad 300 kilometrów na jednym baku to doskonały wynik jak na 125.
Przeróbki
Na rynku mamy do dyspozycji szeroki wachlarz części akcesoryjnych. Poza ulepszaniem sprzętu od strony wizualnej, możemy np. nabyć cylinder o pojemności 160cc, układ wydechowy takich firm jak Remus czy Devil, wymienić zębatki, hamulce etc.
Możliwości są całkiem spore. Maniacy ulepszania i przerabiania nie będą zawiedzeni.
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 7-8s
przyspieszenie 60-140 km/h na najwyższym biegu: nie wiem mam ja jeszcze zablokowanom od nowosci
prędkość maksymalna: ja jechalem 100 poprzedni wlasciciel mowi 120
czas na 1/4 mili: Nie sprawdzalem