Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Hajnówka
72 cm3
8 KM
0.00 s
Wymiary: 1880 mm x 700 mm x 1030 mm
Silnik: Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 72 cm3
Moc maksymalna: 8 KM (5,9 kW) przy 7500 obr/min
Zapłon: CDI
Rozruch: Elektryczny, nożny
Skrzynia biegów:4 stopniowa
Waga: 95kg
Opony przód/tył: 2,5-17 / 2,75-17
Hamulec przód/tył: Tarczowy / Bębnowy
Pojemność baku: 5 L
Wizualny:
- Lusterka Carbon Lakierowany
- Kierunki tył carbon
- Białe postojówki
- Neony 4 nad cylindrem
- Siatka bagażowa
- Naklejki zastępujące oryginalne
- Niebieskie podświetlenie licznika
- Pomalowana przednia część błotnika na czarno - bardzo efektowne
- Opony Continental Conti Go
(większość zdjęć przestawia Ogara bez tuningu!)
Mechaniczny:
- Stożek
- Polerka kolektora ssącego
- Przełożenie na v-max
Akustyczny:
- Odkręcona końcówka wydechu
- Wyjęta uszczelka z pod tłumika - ładnie strzela z tłumika jak silnik schodzi z obrotów ;D
- Stożek
Chiński czterosuw na licencji Hondy chłodzony powietrzem.
Seria idealne na polskie drogi. Dobrze radzi sobie również w terenie.
Dużo ich było. Jedna jak jechałem do Bielska Podlaskiego na rozpoczęcie sezonu motocyklowego i po około 15 km złapałem gumę.
Cylinder 110 ccm. Sprzedać i kupić coś lepszego.
Plusy:
- Tani był
- Manual
Minusy:
- Czterosuw
- Słaby
- Chiński
- Brak przyśpieszenia
- Mały schowka
- Stylistyka kibla
Skasowanie rocznej Skody Fabii, przeżyłem uderzenie Yamahy Fazer i Simsona ;D Ucieczka od drogówki.
Bez problemu zamykam licznik ;)
Cagivie Mito