Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Krzyż Wielkopolski
49 cm3
2 KM
4600 Nm
0.00 s
Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z podzespołów 50 T3 dostosowanych do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami.
Produkcję zakończono w 1993 roku.
Ogar 205 - Fabryka Rometa zdecydowała się wydać motorower, którego konstrukcja była by stabilna, wysoka, a zarazem lekka i dobrze amortyzowana. Zadaniem konstruktorów było stworzenie jednośladu wzorowanego na Simsonach i radzieckich Rygach. Tak powstał Ogar 205, którego jednostką napędową został polski Dezamet 023 o mocy 1,7 KM*. Lekka konstrukcja podwyższona przez teleskopy tylne dodawała ogólnemu wyglądowi plusa. Motorower łatwo pokonuje typowe wertepy, gorzej z piaskami ze względu na grubość ogumienia. Istniała także możliwość zamontowania owiewki przy przedniej lampie. Jednak model 205 nie spełniał wszystkich oczekiwań użytkowników, jego największym minusem stało się wolne przyspieszenie i dwustopniowa skrzynia biegów i niedostateczna moc silnika. Ogar 205 z silnikiem Rometa był produkowany w latach 1986 - 1993.
RACZEJ NIE JESTEM FANEM TUNINGU NASZYCH POLSKICH MOTOROWERÓW WOLĘ ABY POZOSTAŁY W NASZEJ PAMIĘCI ORYGINALNE
*silnik dwusuwowy
*jednocylindrowy
*chłodzony powietrzem
* Typ silnika - 023 DEZAMET
* Pojemność - 49,8 cm³
* Stopień sprężania - 8
* Gaźnik - GM12F1
* Skrzynia biegów - dwubiegowa
* Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Zawieszenie koła przedniego teleskopowe bez tłumienia, o skoku 65 mm.
Zawieszenie koła tylnego na podwójnym wahaczu i teleskopach
Skok zawieszenia 50 mm.
jechałem i mi łożyska w tylnym kole się rozwaliły i mi koło zaczęło latać dobrze że to było przed samym domem
- licznik
+ MAŁO PALI
+TANIE DOSTĘPNE CZĘŚCI
+DUŻY ZBIORNIK PALIWA
+DŁUGIE 2 OSOBOWE SIEDZENIE
+JEŹDZI NA ORYGINALNEJ ŚWIECY F80
KTÓRA JEST JUŻ CAŁA ŻÓŁTA I RDZAWA
+DOŚĆ MOCNY (jak zdrowy silnik)
-awaryjny
-zawieszenie fatalne
-słaba konstrukcja
- części są mało wytrzymałe(współcześnie)
* 50 km/h
* dużo kilometrów nawiniętych na koła mojego suwa
POJAZD ZOSTAŁ SPRZEDANY , FOTKI I OPISY SĄ STARE .