facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 205 1987r

Oglądano już 8590 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 205 »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    grzegor93

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Krzyż Wielkopolski

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    2 KM

  • Max. moment obrotowy

    4600 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z podzespołów 50 T3 dostosowanych do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami.
    Produkcję zakończono w 1993 roku.
    Ogar 205 - Fabryka Rometa zdecydowała się wydać motorower, którego konstrukcja była by stabilna, wysoka, a zarazem lekka i dobrze amortyzowana. Zadaniem konstruktorów było stworzenie jednośladu wzorowanego na Simsonach i radzieckich Rygach. Tak powstał Ogar 205, którego jednostką napędową został polski Dezamet 023 o mocy 1,7 KM*. Lekka konstrukcja podwyższona przez teleskopy tylne dodawała ogólnemu wyglądowi plusa. Motorower łatwo pokonuje typowe wertepy, gorzej z piaskami ze względu na grubość ogumienia. Istniała także możliwość zamontowania owiewki przy przedniej lampie. Jednak model 205 nie spełniał wszystkich oczekiwań użytkowników, jego największym minusem stało się wolne przyspieszenie i dwustopniowa skrzynia biegów i niedostateczna moc silnika. Ogar 205 z silnikiem Rometa był produkowany w latach 1986 - 1993.

  • Tuning

    RACZEJ NIE JESTEM FANEM TUNINGU NASZYCH POLSKICH MOTOROWERÓW WOLĘ ABY POZOSTAŁY W NASZEJ PAMIĘCI ORYGINALNE

  • Silnik

    *silnik dwusuwowy
    *jednocylindrowy
    *chłodzony powietrzem
    * Typ silnika - 023 DEZAMET
    * Pojemność - 49,8 cm³
    * Stopień sprężania - 8
    * Gaźnik - GM12F1
    * Skrzynia biegów - dwubiegowa
    * Świeca zapłonowa - F80 Iskra


  • Zawieszenie

    Zawieszenie koła przedniego teleskopowe bez tłumienia, o skoku 65 mm.
    Zawieszenie koła tylnego na podwójnym wahaczu i teleskopach
    Skok zawieszenia 50 mm.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    jechałem i mi łożyska w tylnym kole się rozwaliły i mi koło zaczęło latać dobrze że to było przed samym domem

  • Perspektywy

    - licznik


  • Plusy i minusy pojazdu

    + MAŁO PALI
    +TANIE DOSTĘPNE CZĘŚCI
    +DUŻY ZBIORNIK PALIWA
    +DŁUGIE 2 OSOBOWE SIEDZENIE
    +JEŹDZI NA ORYGINALNEJ ŚWIECY F80
    KTÓRA JEST JUŻ CAŁA ŻÓŁTA I RDZAWA
    +DOŚĆ MOCNY (jak zdrowy silnik)
    -awaryjny
    -zawieszenie fatalne
    -słaba konstrukcja
    - części są mało wytrzymałe(współcześnie)

  • Osiągnięcia

    * 50 km/h
    * dużo kilometrów nawiniętych na koła mojego suwa




  • Marzę o...

    POJAZD ZOSTAŁ SPRZEDANY , FOTKI I OPISY SĄ STARE .

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda Varadero
  • Suzuki GSX 600F
  • Suzuki Katana AY 50
  • Simson S51 Enduro
  • Kinroad XT50Q KING
  • BMW 5

Co robią kierowcy na PJ