Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Czarnków
50 cm3
3 KM
0.00 s
Charta kupiłem za 200zł z papierami. Silnik odpalał ale nie wchodził na obroty. Przyczyną tego był moduł zapłonowy, który został wymieniony na nowy. Od tamtej pory nie miałem z nim żadnego problemu. Instalacja jest bez AQ więc nie ma kierunkowskazów. I tu chciałbym obalić mit, iż chart bez akumulatora długo nie pożyje... Ja przejechałem ponad 1000km i nic się nie działo z nim. W tej chwili Chart ma przeprowadzany remont generalny - nowy silnik(z fabryki), nowe koła, opony, instalacja elektryczna z AQ, niepopękane błotniki... Można byłoby tak wymieniać do nieskończoności więc powiem tak... Stare zostaje tylko rama, blachy i zawieszenie, reszta nowa.
A i zdjęcia są stare - na wiosnę nowe ;).
Ostatnie zdjęcie przedstawia jego teraźniejszy stan.
Sprzedany 7 czerwca 2008r.
*************************************
Obecnie chart jest robiony na full oryginał. Przebieg silnika, na dzień 23.12.2007r - 1207.7
Poszukuję oryginalnych kierunkowskazów - jakby ktoś miał, to proszę pisać na GG: 2755917
Nie planuje owego.
Nowiusieńki, na dzień dzisiejszy z przebiegiem 25km.
Seryjne, które bardzo dobrze tłumi.
Tir, gdy cofał na skrzyżowaniu (co za...) o mało co we mnie nie wjechał... Skończyło się tylko na pokazaniu ruskowi (takie miał tablice) środkowego palca :).
Odpicować i jeździć.
+ Bezawaryjność
+ Małe spalanie
+ Komfort
+ I inne.
- Gaźnik 14MC - trzeba trochę kopnąć, aby zassał paliwko.
70km/h - piłowanie ale nie z górki. :)
pozdrawiam userów moto.kirc.pl