Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Katowice
50 cm3
2 KM
0.00 s
Romet kupiony w maju w stanie jaki przedstawia drugie zdjęcie. Kupiłem go razem z silnikiem 019. Dla niewtajemniczonych polski silnik 3 biegowy. Zaraz wziąłem się za remont. Motorower został wypiaskowany i pomalowany z podkładem na kolor z palety Volkswagena. Poskręcany nowymi śrubami. Na pomalowanie czekają jeszcze stopki, które były kupione już po pomalowaniu i spróbuje je sam pomalować, tak samo wygląda sprawa z tłumikiem. Jeszcze do dokończenia została izolacja elektryki, będzie zrobiony w najbliższym czasie. Siedzenie został obszyte skórą na wzór oryginały- niestety bez napisu romet w tylnej części :/. Ogólnie w motorek włożyłem bardzo dużo pracy i pieniędzy, więc myślę, że długo mi posłuży i się odwdzięczy. Zrobiony na 98 % procent oryginał, gdyż nie mogłem dostać osłony na klakson i klakson jest przy baku.
Kpicie czy pytacie o drogę ?? :D
Silnik był w kiepskim stanie : krzywy wał, cylinder od 2 biegowego, łożyska wyjechane, simmeringi też i automat zmiany biegów w rozsypce. W silniku jest nowy cylinder ( od 3 biegowego ZMD, nieużywany), tłok z pierścieniami ( tak samo nowy nie używany ZMD), korbowód nowy ale niestety nie ZMD ale spisuje się jak na razie nieźle, nowa głowica (ZMD), używany ale w super stanie automat zmiany biegów, nowe łożyska, simmeringi. Silnik chodzi bez zarzutu. Na zdjęciu niema lewego dekla, ponieważ go zdjąłem bo regulowałem skrzynkę biegów.
Przednie strasznie twarde, a tylne jest ok.
Każda jest pamiętna takim sprzętem :p
Dotrzeć silnik, zarejestrować i jeździć nim jedynie rekreacyjnie. Od jazdy na co dzień będzie Chart 210 :D
Plusy:
-Ma papiery
-3 biegowy silnik
-nówka lakier
-Praktyczny bo 2 osobowy
Minusy:
-Cholernie twarde zawieszenie przednie
-Gaśnie na światłach ale da się zrobić
Jeszcze nie mam.
Romecie Charcie 210 lub 211.