Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
51 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Robilem generalny remont w 2009 i teraz jerzdrze powoli rzeby go dotrzec.Nie jest tuningowany wszystko jest orginalne i nie przerabiane.
-owiewka
-Filtr powietrza stozkowy.
Wymieniłem;
-Simering
-Olej Hit Pool
-Wał Korbowy
-Rozyska
-Szlif Cylindra
-Tłok
-Pierścienie
-Slimaka
-Hamulce bebnowe
Silnik jest po remoncie teraz ma kopa ale jest jeszcze nie dotarty.
Orginał
Byla nie jedna i mysle ze bedzie jeszcze pare.
Planuje zrobic takie rzeczy;
- Zrobić polerke silnika
I może jeszcze:
- Założyć obrotomierz
- Założyć czujnik temperatury silnika
-Zmienic starter na enduro
-nowy wydech
Plusy:
- Mało spala na 100km
- Niemiecka precyzja
- Fajnie sie jeżdzi
- Bardzo dobre przyśpieszenie
- Dobry V-Max jak na 51cm3
- Tani w utrzymaniu
- Zawsze na topie :)
- Ponad czasowa sylwetka
- Electronic
- Lekki i łatwy w prowadzeniu
- Tanie i łatwo dostępne części
- Każdemu sie podoba
- CAŁY MOTOR JEST PLUSEM tylko jest jeden maly minus kupilem nowy licznnik wymienilem linke slimaka i on mi tylko idzie do 40km/h
i wskazuwka skaka tak jak bym zamykal licznik moze mi doradzicie co jest zepsute.