Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Szczytno
60 cm3
8 KM
0.00 s
Witam wszystkich. Moja przygoda z simsonem zaczęła się Maja 2009. Kupiłem go w stanie bardzo dobrym. Przyjechałem do domu na simku ok 80km. Przez całe wakacje jeździłem bez żadnych problemów. Na jesień pomalowałem bak i boczki. A teraz chcę się zabrać za silnik(60/4). _____________________________________________________________________ No i jak pisałem wyżej, chce zrobić remont remont silnika, a przy okazji troszkę wyglądu. Więc 25 stycznia 2010(początek ferii) Simson został rozebrany całkowicie. W pierwszym tygodniu ferii wysłałem cylinder do przeróbki na 60/4(Oskarowi z simsony.net), pomalowałem części ramy i wypolerowałem wszystkie aluminiowe elementy. Zaś w drugim tygodniu zacząłem składać silnik(według Lehrvideo wszystko na gorąco) i ramę. Jeszcze czekam na cylinder jak założę to zdam relacje.
>>>POZDRAWIAM MACY
Prezentacja Simson S51 by Macy :P
http://www.youtube.com/watch?v=0O6hfgj9U00
Prezentacja Simson S51 by Macy :P Cześć 2
http://www.youtube.com/watch?v=nEiqbm5MhYg
V-Max
http://www.youtube.com/watch?v=s7YxkZM04v4
Wizualny:
- kierownica ''M''
- bak od S53
- mini kierunki
- lusterka łezki
- polerka aluminiowych części
- skrócone błotniki
- podgięte siedzenie
- owiewka
- sliki
- obniżony przód o prawie 8cm
- stacyjka od mini bika przy kierownicy
Mechaniczny:
- cylinder 60/4(strojony na 9000rpm)
- wszystkie łożyska w silniku FAGi na wale C3 na skrzyni bez luzu montażowego, górne na korbowodzie NTN
- filtr powietrza gąbkowy
- Leo Vince
- gaźnik AMAL 19
- Ducati Energia z Malaguti F12
- wał S70 MZA z wypełniaczami
- tłok jeden pierścień i podcięty o prawie 2mm
przeszedł remont 25stycznia 2010.
Zostały w nim wymienione następujące części:
- cylinder DDR by Oskar(60ccm 4 kanały płuczące),
- łożyska cały silnik SKF C3, NOWE
- wał S51 DDR, UŻYWANY
- gaźnik AMAL19, NOWY
- 4 tarcze sprzęgła, NOWE
- wszystkie zimeringi, NOWE
- dźwignia sprzęgła przy silniku, NOWA
- tłok MZA, NOWY
Silnik jest czterobiegowy.
Przód po regeneracji obniżony o prawie 8cm, tył amorki chromowe
Każda podróż SIMSONEM jest pamiętna.
Jeździć bez awarii.
Plusy:
+Tani w utrzymaniu
+Niemiecka precyzja
+Fajnie się jeździ
+prosta budowa
+tanie i łatwo dostępne części
+mocny
+mało pali
+wygodny
+super przyspieszenie
Minusy:
-BRAK
Na 60/4
I bieg 30 km/h
II bieg 60 km/h
III bieg 75 km/h
IV bieg 90 km/h
JEŚLI JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ Odwdzięczę się tym samym:)
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________
_____________________________________