Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Gniezno
49 cm3
4 KM
60.00 s
Mój pierwszy motorek. Ogar wyprodukowany 29 kwietnia 09' wersja H2. Co tu gadać, jeśli znajdę czas porobię lepsze fotki. ;]
Żaden i żadnego nie planuje,
jedyne co mam zmienione to
*Moduł zapłonowy na odblokowany
*Zębatka w silniku zmieniona z z13 na z14 :D
*Tuningowe 2 paski na tylnym plastiku
Silnik Jiangmen Tianyi Metals Indurstry, na licencji Hondy. Czterosuwowy, chłodzony powietrzem.
Bardzo wygodnie i miękkie, dokładnie to co lubię :)
3km w deszczu z Salonu gdzie go kupiłem :D, 68km w jeden dzień :D
*Dobrze go dotrzeć
*Zadbać o niego
*Nie katować
Plusy
+Skrzynia manualna (więcej zabawy :))
+Co Polskie to Polskie
+Czterosuwowy (zapewnie mało pali)
Minusy
-trochę chinol
-trza go rozgrzać aby ładnie chodził
*35km/h z górki na wyłączonym silniku :) i bez tablic,
*Z tablicami bez papierów i na wyłączonych światłach koło policji :D
-Prawku
-Tanim Paliwie
-O jakimś Crosie :D
-O motorze z historią (wsk, sokół, wfm, mz itd.)