Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Kraków
125 cm3
8 KM
0.00 s
Motorynkę kupiłem za 400 zł w stanie niezbyt dobrym. Wpakowałem w nią około 350 zł, robiąc remont silnika przywróciłem ją do stanu jaki nadała fabryka :D.
Ostatnio zakupiłem papiery za 70 zł.
W ramie siedzi już silnik WSK 125.
W motorynce zmieniłem oponę z tyłu, koła są poskładane na nowych ośkach i konusach, nowa lampa, nowe szczęki hamulcowe, wszystkie nowe śrubki, nowy kranik, łańcuch, narazie tyle :D Nie mam zamiaru na niej oszczędać pieniędzy, chce ją zrobić na jak najładniejszego oryginała tylko z silnikiem 125 :]
---Dnia 23.04.2008 Motorynka została sprzedana za 300 zł---
Wizualny:
-chromowane wentylki
-nóźka boczna
Techniczny:
Narazie moc tego silnika w zupełności mi starcza :D
W motorynce oryginalnie był silnik PD 025 ale przełozyłem go do ogara i sprzedałem wraz z nim.
Teraz w ramie siedzi silnik 125 od wsk-i.
Silnik pali z kopa, jeździ jednak muszę zrobić parę poprawek :D
Amorki przód jak na rometa zarąbiście chodzą, z tyłu trochę wytyrane w przyszłości amorki z simsona sr50 ;)
Byłem 40 km od domu i mi uszczelka pod głowicą poszła. Na szczęście miałem silikon ze sobą wysmarowałem i działa. Uradowany jade z powrotem do domu i 20 km od celu skończyła mi się benzyna :/
Kapeć w tylnim kole 3 km od haty...
Wypadek w drodze powrotnej z działki Maliny. Wjechałem w Robaqa gdyż nie zachowałem bezpiecznej odległości a gościu busem wyjechał.. Musiałem wymieniać dolne cześci lagów przednich, prostować i malować na nowo błotnik.. Ale już wszystko zrobione, na pamiątke mam lekko krzywą rurkę sterową :D
+Ma nieziemskiego kopa (przy zmianie z 1 na 2 podrzuca na koło) :D
+Wszędzie się mieści
+Tanie części
+Bardzo wygodna na dystansie do 30-40km dalej tyłek boli:D
-Wymaga jeszcze kilku poprawek
Osiągnięcia z silnika 025:
49 km/h na prostej,
4 ucieczki przed policją,
całe boisko szkolne na tylnim kole :D
ponad 4000 km przejechane przez 16 miesięcy w tym 1200 km po remoncie silnika :D
O junaku M10 :D