Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Żołynia / Podkarpackie
60 cm3
6 KM
10 Nm
0.00 s
Jestem drugim jego właścicielem. Motor przeszedł ostatnio remont silnika
Silnik
jednocylindrowy 2-suwowy chłodzony powietrzem
typ M531/541
- Pojemność 59,8 cm3
- Dysza główna
0,72mm
- Moc max.
8KW przy 5500obr/min
- Rozruch
nożny
- Skrzynia biegów
4 przełożeniowa
- Przełożenia
I - 4,4
II - 2,5
III - 1,89
IV - 1,39
- Przełożenie wał/sprzęgło
2,95
- Przełożenie wyprowadzenia łańcucha
1,94 (16/34)
- Średnica cylindra
45.0
- Skok tłoka
44.0
- Typ gaźnika
16N3-4
- Stopień sprężania
9,5:1
- Filtr powietrza
MOKRY
- Wyprzedzenie zapłonu
1,6mm przed ZZ
- Typ iskrownika/prądnicy
SLEZ8305.1/4
- Typ cewki zapłonowej
12V.8351.1/13
- Rodzaj sprzęgła
MOKRE
- Instalacja elektryczne
12V
- Odstęp elektrod świecy zapłonowej
0,4 mm
- Stosunek mieszanki olej/paliwo
1:50
- Olej przekładniowy
GL 100
- Ilość oleju przekładniowego
400 ccm
- Ogumienie
2,75 x 16\"
- Hamulce
bębnowe
- Rozstaw osi
1250mm
- Ilość oleju w teleskopie
36ccm
- Rodzaj
HLP 48
- Skok zawieszenia
PRZÓD 130 mm,
TYŁ 85 mm
- Rama
zbudowana z profili stalowych
PLUSY:
+niezawodność
+ładny wygląd
+bardzo szybki
+bardzo dużo mocy
i wiele innych plusów
MINUSY:
BRAK