Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gubin
70 cm3
5 KM
0.00 s
jestem jego drugim właścicielem od czasu gdy go zakupiłem dużo się w nim zmieniło :D
białe klosze, nóżka boczna, blacha ryflowana na podnóżkach, kapy pomalowane na czarno , nowy wydech,lusterko revo , instalacja elektryczna wlasnego pomysłu poskracane błotniki
przszedl wszystko co bylo mozlwe 2 remonty najpierw 50 pozniej 60 a teraz wsadzony inny silnik po kapitalce ale juz 70cm3 :D wymienione wszystko co bylo mozliwe : lozyska 6204 TF9 C4 (wał) nowe łozysko sworznia, cylinder almot s70 wersja EXPORT,wał s70 z wypełniaczami, kosz s70, sprzeglo s70, popychacz sprzegla, nowe kulki w skrzyni, zebatka zdawcza 16z, przerobiony zapłon, gaźnik jak narazie BVF 16n1-11 dysza 0,75 ale w planach w planach przeróbka na 70/4 wiec pomysle nad jakims amalem
lekko obnizone przez co musze uwazac na kraweznikach :P
30 km od domu silnik zdech :////
w planach 70/4,amal 21, stozek, spawak,
zastanawiam sie nad przerobka na streeta tylko nie wiem czy warto, lepiej zainwestowac wiecej w silnik XDDD
plusy:
-duzy wybor wsrod tuningu
-niezawodn wystarczy troche dbac
-osiagi,przyspieszenie
-ladny wyglad
minusy:
nie ma
90 po prostej mierzone z derbi senda xDDD przyspieszenie juz z niskich obrotow, do 85 jest szybko pozniej sie rozpedza xD
SUZUKI HAYABUSA 1300R
Tanim Paliwie
Lepszych drogach
Wygranej w lotka