Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Żegrówko
50 cm3
3 KM
60.00 s
Motorek przejąłem po ojcu. Miał wtedy przejechane ok 10 000 km. Fabrycznie była to wersja SR50N. Bez migaczy z małym licznikiem i 3 ma biegami. Ja jednak postanowiłem go przerobić na wersję SR50B4 z kierunkami licznikiem z kontrolkami i bagażnikiem bocznym.
Ryfle na podnóżkach, po za tym stuningowana instalacja elektryczna. Prądnica 12V 84W i światła z baterii.
Motorek już po pierwszym remoncie z nominalnego DDR-a. Cylinder po szlifie nowy wał MZA, tłok DDR i tarcze sprzęgłowe. Skrzynia biegów zmieniona z 3 na 4.
Oryginalne bardzo komfortowe szczególnie na polskich drogach.
Przebite tylne koło i pchanie 7 km w 30sto stopniowym upale.
Ma służyć.
+ bezawaryjny
+ oszczędny
+ tanie części i dobra dostępność
+ łatwe ewentualne naprawy
+ wygodnie się jeździ
+ ma sprzęgło i biegi
+ niezłe osiągi jak na 50tke
+ dobre hamulce
- słaby gwint na kolanko
- troszkę staro wygląda
Trochę suszarek połknął ;-)
MZ ETZ 150 - spełnione (jest na pj)
MZ ETZ 251
Opel Astra 1.6 - spełnione