Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Lipsk
90 cm3
12 KM
9 Nm
0.00 s
Simson kupiony w stanie zadowalającym tylko dla oczu. Chodź i w tym aspekcie odbiegał od ideału. Silnik przeszedł generalny remont i celująco służył mi 2 sezony.
Wszystko poniżej.
Ciągle coś poprawiam.
Cylinder 85/4/3/2
Odchudzony tłok od Hondy MTX(49,50)
Kartery roztoczone pod cylinder
Głowica roztaczana pod cylinder
Gaźnik Dell\\\'orto 21 PHBG [STYLEPRO]
Wał tuningowy CM S70 z wypełniaczami
Zębatka zdawcza 16Z
Kosz sprzęgłowy - dwa dociski S51
Gąbkowy filtr powietrza
Łożyska silnika FAG C3
Łożysko korbowodu INA
Świeca NGK
Do mieszanki leje wysokiej jakości olej PANOLIN OFF ROAD RACE 2T.
Silnik składany z wysoką precyzją na częściach jak najlepszej jakości.
Tył - 5-cio stopniowa regulacja.
Przód - delikatnie obniżony i utwardzony ile się dało.
Około 20 kilometrów od domu, gorącym popołudniem na drodze w puszczy strzał z wentyla. Kilkanaście sekund \\\"driftu\\\". I około godzina pchania. Najadłem się wtedy strachu i mocno wymęczyłem [pchanie motoru na feldze z guma bez powietrza]. Jest co wspominać.
Ładne lusterka.
Zapłon z malaguti.
Wydech spawany pod cylinder.
Zmiana ogumienia.
+ Szybkość
+ Przyśpieszenie
+ Łatwość tuningu
+ Niezawodność
+ Wygoda
+ Dostęp do części
Jeszcze żyje... xD
-Prawie jazdy kategorii A.
-Zasobnym portfelu.
-Sezonie motocyklowym 11 miesięcy w roku.