Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Kleszczele
50 cm3
2 KM
0.00 s
Kupiłem go 3 lata temu był w złym stanie zerdzewiały, silnik wcale się nie kręcił... po trzech tygodniach mojej ciężkiej pracy po raz pierwszy odpaliłem Komarcia i tak zaczełem im jeździć... Silniczek w środeczku praktycznie nówka wszystko wymieniałem bo było już strasznie zerdzewiałe. Rame pomałowałem rok temu żeby rdza nie zjadła mi go:)
Praktycznie wszystko orginalne. Wstawiłem tylko gażnik GM13F żeby lepiej reagował na gaz i lewy dekiel od silnika 019. Zakupiłem nie dawno własnie silniczek 019 (3 bigowy) ale niestety okazło się że skrzynia jest w strasznie złym stanie i poszukuje skrzynki do tego silniczka
Orginał typ 017 jedno cylindrowy dwusów z przepłukaniem zwrotnym chłodzony powietrzem
Przód teleskop o skoku 5 cm jest strasznie twarde.. Tył wachacz o skoku 7 cm
Oj było tego dużo... Ale najbardziej pamiętam pchanie go do domu po tym jak ukreciłem zębatke zadawczą;)było całe 14 km hehe
Wstawienie silnika 3 do uzyskania większego v-max:D
Plusy:Mało pali i niezbyt często się psuje.
Minusy:Ma słabą rame już raz mi pękła
no na gażniku GM13F udało mi się pocisnąć 50 km/h
Yamaha R6