Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wólka Pełkińska
60 cm3
4 KM
3.00 s
Charta kupiłem na wakacjach w 2007 roku do zimy jeździłem a w zimie przeszedł on kapitalny remont silnika jak i temont wizualny a mianowicie
SILNIK:(wszystko nowe)
- wał
- cylinder s60(cały komplet tłok pierścienie...itp)
-gaźnik k60b
-zapłon
-łożyska
-zimeringi
-uszczelki i wiele innych drobniejszych czesci ... (niebęde sie rozpisywał...)
WIZUALNY:
-całosc w czesciach pomalowany został bdb farbą z utwardzaczem i lakierem ...:)
-zostały zakupione gumy na teleskopy
-kierunki
-lusterka (rozbite SHITY)
.................:)
Cylinder s60 i gaźnik k60b
I CHYBA NIGDY NIC WIECEJ CHOCIAZ MOZE TŁUMIK SPORTOWY .....:)
Silnik po kapitalnym remoncie:) Jak już wspomniałem powyzej.....:)
Silnik - dwusuwowy chłodzony powietrzem
Typ - 027 DEZAMET
Pojemność skokowa - 60ccm3
Sprzęgło - 3-tarczowe mokre
Skrzynia biegów - 3-biegowa z nożną zmianą biegów
Paliwo - mieszanka etyliny 86 z olejem w stosunku 30:1
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica typ 105 6 V - 25W
Cewka ładowania 6V - 1,4 A
Akumulator 6V - 10Ah
Zapłon - bezstykowy, elektroniczny moduł zapłonowy
Świeca zapłonowa - F-100 (Iskra)
Masa silnika (bez oleju) - 15 kg
przednie - widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym, skok 140 mm.
tylne - wahacz z amortyzatorami tłumionymi hydraulicznie, skok 65 mm.
jak narazie jeszcze niema ale myśle ze będzie ..................:P
dalsza exploatacja pojazdu..............:D:D:D::D
PLUSY:
+mało pali
+dobrz się prezentuje jak na ten wiek
+frajda z jazdy
+kierunkowskazy
+bezawaryjny (jak sie go poszanuje )
+pali na dotyk
+silny
+zrywny
MINUSY:
-brak 4-go biegu:(
-plastikowe błotniki łatwo połamać
Jak narazie to na normalnej jeździe 70 km/h
Tańszym paliwie.......:/