Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Lubicz
55 cm3
3 KM
5 Nm
0.00 s
Czerwony metalik do niedawna seryjny silnik, obecnie podczas tuningu.
Amory tył od WSK, planowana głowica, cylinder 55 przerobiony według T. Sałka, gaźnik od simsona, stożkowy filtr powietrza i białe felgi.
Cylinder 55, wypolerowany kanał wydechowy plus podpiłowana 1mm górna krawędź okna wydechowego, podkładka pod cylinder 1.5mm plus plan cylindra 1.5mm, tłok zpiłowane 3mm od strony kanału ssącego, gaźnik od simsona i uszczelka pod głowicę z aluminium. Zapłon tyrystorowy bez zapotrzebowania na akumulator.
Przód - Obspawane lagi
Tył - Amortyzatory od WSK...
Wycieczkowałem po ujęciu wodnym i zaczęłem przegrzewać silnik
Zestaw 55ccm, zmiana faz rozrządu, odchudzenie tłoka, wyważenie elementów skrzyni korbowej, białe felgi i lakier zółty kanarek, elementy chromowane zamienione na malowane proszkowo, dodatkowy podnóżek do stawiania motorynki na jedno koło...
Myśle że jego minusem jest to że za czasów swojej świętości co chwila coś się psuło.
Jakieś tam...
Niczym.