Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Reńsko
50 cm3
0.00 s
motor w stania technicznym jak i wizualnym bardzodobrym
S P R Z E D A N Y !!!
S P R Z E D A N Y !!!
S P R Z E D A N Y !!!
S P R Z E D A N Y !!!
S P R Z E D A N Y !!!
S P R Z E D A N Y !!!
pomalowany lakierem metalic perełką, rama skręcona na nowych świecących srubach, no i oczywiscie polerka silnika jak i innych aluminiowych części
wersja oddławiona czyli:
dysza 70, stożkowy filtr powietrza, sportowy tłumik, rozpiłowanie krucca, wymiana kolanka od tłumika na krutsze, przestawienie zapłonu na 1.8 przed GMP, tłok z 3 pierścieniami, założenie zębatki 11 zębów przy silniku w celu zwiekszenia mocy, puszczenie wiązki kabli pod bakiem, białe napisy na oponach, biała tarcza licznika,cały silnik skręcony na imbusy, SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY
oryginalny model od jawki 223 50ccm, przeszedł w tą zime generalny remont: wymiana całego sprzegła, wiekszosci zebatek-trybów, uszczelniaczy-simeringów,tłoka, pierścieni
jak na romety to bardzo miękkie, oryginalne rometowskie
wiele ich było....
wakacje-praca-zmiana motorku na silniejszy - CEL OSIĄGNIĘTY
+ wygląd
+ pali od pierwszego kopa
+ dobre przyśpieszenie
- dużo pali
bardzo dobre przyśpieszenie na zębatce 11 zębów
-wygrana z rometem "komar" :D
cenie paliwa poniżej 3zł :D
czymś mocniejszym