Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Szczecinek
0.00 s
mój model to af1 replica, nie było go w spisie
kupiłem ją w stanie perfekcyjnym, ze świeżutkim lakierem, oponami i 6 tys przebiegu
sprzedałem po 9 miesiacach z przebiegiem 15 tys, przeszlifowanymi owiewkami i łysiejacymi oponami ;(
to był mój ostatni sprzęt którego sprzedałem w stanie gorszym niz kupiłem (może poza omegą ale to inna historia :D )
próbowałem zmienić tylko dzwięk, zaczęło sie od cięcia szlifierką, później wielkim przecinakiem rozpieprzyłem wnetrze tłumika, był tez epizod ze skuterową końcówką gianelli i dt 80 i tłumikiem od VW :D
poza tym wolałem jezdzic niz dłubać !!!
mega wytrzymały wysokoobrotowiec, eksploatowany przeze mnie tylko w zakresie obrotów 7-12 tys , nawet na trasach 100km w jedna strone, dopiero pod koniec było czuc spadek cisnienia w cylindrze ale 15 tys na jednym tłoku to mega wynik !!!!!
przód miałem od rs 50, tył orginał na pieknym monowachaczu
do samotnej jazdy wystarczało, z pasażerem przytrzec boczne owiewki na winklu to nie był problem , komfortu wtedy nie było :)
jezdziłem głównie po mieście, miałem naprawde wiele sytuacji podbramkowych i dzieki Bogu tylko jednego szlifa (na aprilce, na innych tez były)
!!!!!!!!!!! DZIECIAKI, Z PERSPEKTYWY CZASU NAPISZE - KUPIŁEŚ MOTO, MUSISZ KUPIC CAŁY UBIÓR !!! POSŁUCHAJCIE BARDZIEJ DOSWIADCZONEGO MOTONITY Z PRZEKOSZONYM KREGOSŁUPEM !!!! ŻYCZE WSZYSTKIM MOCNYCH KOSCI, DOBRYCH OCHRANIACZY , BRAKU DZWONÓW, DUŻO ROZWAGI I JESZCZE WIECEJ SZCZESCIA NIŻ JA MIAŁEM !!!!!!!!!!!!!!!!!
apka sprzedana, na jej miejscu zawitała dt 125 r i inne :)
- jazda z pasażerem , z laskami do 50 kilo jeszcze szło wytrzymac ;)
-dzwiek silnika
-predkość na trasie
+cała reszta
dożyłem kolejnego moto