Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Sinki
0.00 s
zplanowałem nieco głowice dzieki czemu o wiele lepiej wkreca sie na obroty;)
cylinder po szlifie, wał oryginalny. ogólnie ładnie pracuje, jak zimny pali od kopa albo dwóch, jak rozgrzany to nie ma bata zawsze od pierwszego;)
idealnie dopracowac głowice aby komora spalania była jak najmniejsza a z czasem moze wał sportowy;)
duzy plus to fakt ze łatwo go podbic na jedno kólko;) po za tym na pewno silnik niemal w całosci oryginał raz tylko rozpoławiany. no i oczywiscie plus ze jest bezawaryjny;)
minus jest taki ze po przejazdzce po błotku ani on ani ja czysty nie jestem hehe;D
na zebatce 16 ładnie przyspiesza a predkosc max ok 75 km/h
honda nsr 125 albo wiekszej;-)))