Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Pszczyna
49 cm3
2 KM
0.00 s
Motorek ten dostałem w spadku po dziadku, dbał o niego jak o własnego syna. Staram się to kontynuować, czyszcząc go czesto i sprawdzając jego stan techniczny. Oczywiście nie odbyło się bez tuningu... :P
www.ogar200.pl
WIZUALNY:
-naklejka na baku
-orzeł na błotniku
-chromowany uchwyt dla pasażera
-diody pod silnikiem
-elektroniczny licznik
-mini audio(aktualnie zdemontowane)
-tylna lampa diodowa(aktualnie zamontowana z malucha)
-stożkowy filtr powietrza
-miałem w nim zamontowane xenony własnej roboty
-plexi zamiast oryginalnego dekielka na magnecie
-osłona kabli i linek (peszle)
-Własna elektronika w motorku
wszystkie foty na mojej stronie w dziale tuning
www.ogar200.pl
Oryginalny, z drobnymi przeróbkami
Pamiętam jak kiedyś chciałem sprawdzić czy mam dokumenty w trakcie jazdy i prawą ręke włożyłem do kieszeni a lewą ręką chwyciłem gaz :| , wylądowałem w rowie..
Raz jechałem z bratówką na nim i mi łańcuch spadł, cały ze smaru byłem ;] siara jak cholera...
Wkońcu zrobić elektronike na cacy, zastosować płytki własnoręcznie wytrawiane, pozbyć się tej pajęczyny kabli.
GOTOWE :D następna rzecz to zastapić blaszanego orzełka plastikowym przeźroczystym :)
- nie jestem za nią pewny :D
- szybko się brudzi
+mało pali
+elektronika własnej roboty, w każdej chwili mogę ją sam naprawić
+stosunkowo mała awaryjność
+idealny lakier, bez korozjii
+w miare ładnie się prezentuje
102km w jeden dzień, ok900km w wakacje '07
Hondzie CB500