Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Ozo
55 cm3
5 KM
0.00 s
Nie dawno po ukończeniu Komara został zakupiony Ogar 200 +drugi silnik. To iż rama Komara była bardzo uprzykrzająca sie stwierdziłem że należy wziąsć normalną rame. Kwestia numerów została załatwiona. Rama ,wachacz i kilka elementów zostały pomalowane spreyem, bak błotniki , zawieszenie przeniesione z komara. Skrócona główka ramy umozliwiła normalne skręcenie przodu z simsona . 2 silnik który został kupinoy z ogarem był w niemal ze nowy stanie , więc został poddany tunnigowi.
Zamontowane :
- cylek 55 cm3
- podkowa
- Membrana + 16n1 11 ( być mozę rozwierca na 19n1)
- głowica splanowana o 2 mm
- tłumik sismona przerobiony
- odchudzony tłok 2 pierścieniowy skrócony o 1 mm
- 4 kanały płuczace, poszerzone okno wydechowe , ssące , porzeszone kanały
- polerka kanałów , skrzyni korbowej
- zębatka 13 z
Sinlik dwusuwowy czeskiej produkcji typ 223 . 3 biegowy
Przednei teleskopy od Simsona s51 , z tyłu zaś od wsk . Co sprawia że jazda po dziura niejest udręką
Objazd wokół mojego rodzimego miasta ze zwiedzaniem pobliskich miast i wiosek . 84km . Takto w wakcjie 70 km codziennie to standart
Projekt S70. Tulej od simsona s70 wprasowana w cylnider od jawki . Oczywiscie po wcześniejszym rozwiercie
Plusy :
+ praktycznie bezawaryjny co cenie na I miejscu
+ wmiare dobre osiągi jak na 30 letnią konstukcjie
Minusy :
- hym jak to ogar
V max 78 km/h .
MZ ETZ 250