Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Żory
60 cm3
8 KM
0.00 s
Romet Ogar 205 zakupiony w ferie 2013-tego roku, projekt realizowany od tamtego czasu. Początkowo miała siedzieć w nim seryjna 60-tka Simsonowska, po prostu miało to tylko "jeździć", więc został tam seryjny wydech i tak dalej. Cel został osiągnięty, śmigał przyzwoicie, ale zapotrzebowanie na moc się zwiększyło i zaczęły się przeróbki.
Zestaw naklejek + były paski na kołach oraz sportowe opaski zaciskowe trzymające wydech.
Paski na kołach zostały zdjęte, wydech przykręcony w normalny sposób, bliżej wahacza.
M541 Simsonowski 4-biegi.
Cylinder - 60/4/3
Gaźnik - Amal 21T
Zapłon - Ducati Energia
Cewkomoduł - RMS
Wydech - Spawak strojony na 9,5k
Wał - MZA S51 bez wypełniaczy
Łożyska wału - SKF z luzem C3
Tłok - DS Pistons 40,98 - bardzo wytrzymała Chińszczyzna
Kosz sprzęgłowy - seria S51
Przełożenia 15/49.
- Przód z Yamahy RD50
- Tył z Simsona SR50 (czarne) - wcześniej były czerwone z Ogara 205 ale nie dawały rady.
Wypad na tor motocrossowy
Wyregulować, zmienić tylny błotnik, pomalować na nowo bak, pojeździć, sprzedać :)
+ Super przyspieszenie
+ Objeżdża chińskie motorowery (nawet 80cm3+)
+ Dość duża prędkość maksymalna
+ Wygodny
+ Mocne światła
+ Każdy się za nim ogląda ;)
+ Dźwięk przypominający 2T o pojemności 125
+ Dobre hamulce
+ Wchodzi "na gumę" bez problemu
- Troszkę to pali
-/+ Tylko cztery biegi
90km/h z lekkim luzem na manetce.
Skończeniu tego projektu i rozpoczęciu podobnych :)