Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Czermna(woj.małopolskie)
50 cm3
2 KM
4800 Nm
100.00 s
Motorynka ta jest dalszym udoskonaleniem konstrukcji motorynki 50-M-3. Zasadnicze zmiany w tym modelu to: - zwiększenie rozstawu kół przez wydłużenie ramy- wpłynęło to na polepszenie właściwości jezdnych oraz na wygodniejszą pozycję kierownicy w czasie jazdy.
- zmiana zbiornika paliwa- co wpłynęło na korzystniejsza sylwetkę pojazdu.
- zmiana lampy tylnej wraz ze wspornikiem oraz
Motorynka Pony 301 została wprowadzona do produkcji w 1989 roku w miejsce wycofanej z produkcji modeli 50-M-2 i 50-M-3. Ujemną stroną wszystkich modeli motorynek jest brak prędkościomierza z licznikiem kilometrłw oraz wyposażenie w dzwonek rowerowy zamiast elektrycznego sygnału dźwiękowego jak w innych typach motorowerów. Produkcję motorynki zakończono w 1994 roku.
* Silnik dwusuwowy, jednocylindrowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
* Typ silnika: Dezamet: 017, 022, 023, 025
* Pojemność 49,8 cm3
* DEZAMET 017, 022 i 023 Moc 1,7 [KM] przy 4800obr./min; DEZAMET 025 1,4 KM przy 4000obr./min
* Stopień sprężania 8
* Gaźnik GM12F1
* Sprzęgło cierne, mokre, dwutarczowe
* Skrzynia biegów dwubiegowa z przełączaniem nożnym a w modelu (Romet) Pony 50-M-1 w rączce)
* Instalacja elektryczna 6V - 20W
* Świeca zapłonowa F80 Iskra
* Masa w stanie suchym 44 kg
* Zużycie paliwa 2,2 l/100km
* Pojemność zbiornika 5,5l, 4,5l - Romet Pony 301
* Prędkość maksymalna 40 km/h
Przód sprężyny,tył sprężyny miękkie.
Na wykopkach była impra i moja motorynka wygrała wyścig w lesie.
+mało pali,
+można się nauczyć naprawiać,
+dobrze się jedzie na tylnim kółku,
+dobrze się drifty puszcza,
-praktycznie zawsze czarne ręce,
-starszy motor i czasami trzeba coś naprawiać,
O tańszym paliwie.