Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Opatów
49 cm3
1 KM
2 Nm
0.00 s
Motorynkę dostałem po tacie. Jest w mojej rodzinie od nowości. Trzeba było ją doprowadzić do stanu używalności bo była rozłożona na kawałki. Został położony nowy lakier. Dawny kolor to zielone jabłuszko, teraz taki jak na fotkach :) Motorek ma siedzenie montowane w Rometach Polo. Było ono zamontowane od nowości, teraz ma nowy pokrowiec. Nie ma przedniego hamulca, ale nie przeszkadza mi to :) Pony ma papiery, tj. stary dowód rejestracyjny, karta gwarancyjna. Bardzo przyjemnie się nią jeździ, rzadko zawodzi a jeśli już to świeca lub kondensator. Zazwyczaj jest "lać i jechać" :D Motorynka ma teraz swoją "drugą młodość" :D
Kiedyś była założona lampa tylna od malucha, skrócony tłumik od MZ i zegar od malucha. Były też próby "upiększenia" felg sprayem. Na szczęście zmyłem farbe i... zmądrzałem :D Jedynym sensownym "tuningiem" było zrobienie i założenie do niej opony "kostki". Oponkę zrobiłem sam. Fajnie kopała na piasku ;)
Aktualnie brak tuningu.
Silnik DEZAMET 023, pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 4000 obr/min. W silniku od nowości były wymienione: simmeringi, tarcze sprzęgłowe, elementy skrzyni biegów, automat zmiany biegów, był zrobiony drugi szlif cylindra. reszta silnika oprócz kondensatora jest oryginalna.
Seryjne.
30 km w dwie strony bez narzędzi i zapasowych części xD
Pomalować tłumik na czarno (spawy, zdarty chrom)
Jeździć dalej ;)
+zwrotna
+zrywna
+daje dużo zabawy
+ładna :D
-trochę wolna
-dużo pali przez małe kółka
-czyszczenie felg (nienawidzę tego xP )
V-max 50 km/h przy dobrych wiatrach po prostej mierzone skuterem :D
Simson SR50 :D