Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
70 cm3
13 KM
0.00 s
W chwili obecnej Senda wygląda trochę inaczej. Wymieniłem Wydech na górny Conti.Zobaczymy w kwietniu:)
- Cylinder Airsal Racing 70
- Dyfuzor Conti, końcówka MK:)
- Okleina "No Fear"
Minarelli AM6...PRO SILNIK!!!:D
Paioli, daje rade! Nie narzekam:)
Na zimę Senda przejdzie kilka zmian:D
- Gaźnik Dellort'o 17,5mm z dyszą 100
- Tarcze sprzęgłowe Stage 6 Racing
- Opona 130/70, bo mam 120/90
- Paski odblaskowe na koła
- Polerka ramy itp.
- Jakieś bajeranckie Handbary;d
Po zimie nowe FOTY!:D
+ zwinny, lekki
+ szybko wskakuje na obroty
+ wielki + za wygląd
+ świetny głos motorku
Jedynym minusem, jest wąska kanapa jak w każdej Sendzie, przy czym po długiej podróży boli trochę tyłek:D
Jak na razie 95km/h, ale po wym. tarcz i gaźnika będzie lepiej!:D
KTM SX 250;)