Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Ostrów Wielkopolski
50 cm3
3 KM
0.00 s
ogara sprowadziłem w nieciekawym stanie, przeleżał kilka lat w garażu;), standardowo po tak dlugiej przerwie należało wymienic kilka drobiazgów, ogar do malowania ale najpierw tuning techniczny
->zestaw audio: wzmak 3W, radio, 2 głośniki, wejście do discmana lub mp3
->tuningowe łożyska na wale(wysokoobrotowe)
->kolanko skrócone i lekko podniesione w górę razem z rurą wydechową
->neon pod tylnym błotnikiem
->pokrywka iskrownika z poliwęglanu (plexy)
->białe napisy na oponach
->silnik skręcony na imbusy
->przerobiona osłona łańcucha
->fajka samochodowa
->przerobiona szybka licznika
jawa 50 typ 223
trzybiegowy "boxer"
części wymienione:
->tłok
->pierścienie
->platynki
->kondensator
->tarcze sprzęgłowe
->manetka gazu
->guma filtra powietrza
->przepustnica
->śruby na imbusowe
->pływak
->sprężyna kopnika
->króciec na odblokowany
->zębatka z 11z na 13z
części do wymiany:
->obudowa filtra powietrza
->przód-standard, bardzo twarde
->tył-wsk, bardzo miękkie
jechaliśmy w pięciu około 240 kilo:)
->wypolerowanie całego silnika
->obrotomierz
->podobny do obrotomierza prędkościomierz
->membrana gaźnika
->podkowa do karteru
->skrócenie króćca
->stożkowy filtr powietrza
->odchudzenie tłoka
same plusy oprócz tego że dużo pali
->TOP 10
->TOP MOTOROWERY
MZ ETZ 250/251