Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Ruda Śląska
58 cm3
5 KM
5 Nm
0.00 s
Maszynka ciągle modyfikowana dla zabawy...Jest podobny bardzo do tego którego miałem w latach 1986-1989, też platynki i 6V instalacja...nalepki mam z elektronika ale już go takim kupiłem.
RZT 61, przerobiony filtr powietrza...Tuning cylindra, zmiana na jednopierścieniowy RZT61 gaźnik AMAL 19, kolanko wydechowe fi32 tłumik z "bulwą" szyba przednia.Licznik rowerowy SIGMA za to bardzo dokładny tak jak GPS...
Teraz już przerobiony na 60ccm, stosuję do mieszanki olej syntetyczny.Jest rewelacyjny i nie pozostawia nagaru.Smaruje układ korbowo-tłokowy nawet w ekstremalnych warunkach upału,kiedy zwykły mixol zamienia się w nagar...
Oryginalne.
Było to w 1988 roku kiedy wybrałem się z obecną moją żoną na wycieczkę w góry na moim pierwszym Simsonie.Wskutek nadmiernego obciążenia dwiema osobami plus trzy pełne bagażniki,zaczęły mi strzelać szprychy w tylnym kole...Pomogła zamiana kół z przodu na tył i odwrotnie a wszystko skończyło się szczęśliwie.
Postanowiłem go sprzedać...Jeśli interesuje Cię kupno i masz kasę na taki sprzęcik dzwoń, może się dogadamy,,,Cena w granicach czterech tysięcy.Mój tel 508 256 144.Pozdrawiam.
Minusów większych nie ma,młodzi dopatrują się trochę przestarzałego wyglądu...ja to nazywam KLASYKĄ.A plusy to simek ma duuuuże,w porównaniu z tym g... co zalewa nasz rynek made in PRC.Miałem,sparzyłem się,bolało.Dobrze utrzymany simsonek przeżyje niejednego chiniolka i zawsze pokaże mu tylną lampę na trasie :) Poza tym dostępność części i możliwości tuningu zarówno optycznego jak i mechanicznego stawiają go na czele jednośladów jeżdżących po polskich drogach.No i cena...dość przystępna choć za dobrze utrzymane simki trzeba zapłacić,cóż nie ma nic za darmo...
Myślę,że wszystko przede mną...na razie z pasją pokazuję kiblom gdzie ich miejsce,ehehehehe!!!!Na razie leci OK czyli ok.75km/h co przy mojej wadze jest dobrym osiągnięciem,ehehehe!!!!
pięciostopniowej skrzyni biegów :)))