Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
KDA
55 cm3
0.00 s
Kupiony 3 marca 2010r w OPŁAKANYM stanie bez stacyjki elektryka namieszana brak ładowania koła z biciem i łysymi oponami silnik to praktycznie nie chodził to i tak CUD że dojechał do domu a jak dojechał to potem już się go ponownie nie dało uruchomić i jedynym ratunkiem było zrobienie generalki i do tego musiałem kupić jeszcze jakieś kartery bo tamte były od spodu wyłupane i gniazda na łożyska do kitu jednym słowem kupiłem wielkie GÓWNO co widać na paru ostatnich zdjęciach i do tego jeszce musiałem czekać do maja aby go przerejestrować na siebie :/ lecz od razu zrobiło się remont a wizualkę powoli też się doprowadziło do jakiego takiego stanu i na chwile obecną wygląda tak jak na zdj. u samej góry . Wymieniona masa części takich jak
-linka p.hamulca
-linka sprzęgła
-linka ssania
-linka gazu
-linka licznika
-przednia żarówka Hs1 35/35w
-wszystkie żarówki w kierunkowskazach i świetle tylnym nowe
-klosz tylnej lampy
-kupiona cała nowa elektryka
-stacyjka
-przerywacz kierunkowskazów
-2 lusterka
-wszystkie gumy
-boczna stopka
-chlapacze
-guma w tylnym kole
-nowa oryginalna gąbka siedzenia
-nowy pokrowiec
-ośka tylnego koła
-kostki hamulcowe
-tylna opona vee ruber
-tylne koło
-rozpierak
-komplet osłon łańcucha
-akumulator varta 6ah
-klosze kierunkowskazów + pomarańczowe żarówki
-klosz tylnej lamy + czerwone żarówki
-korek wlewu oleju
-korek regulacji sprzęgła
-olej ADDINOL
-blokada kierownicy
-Kondensator org.
-przerywacz MZA
-Dysza gaźnika 72
-guma końcówki linki gazu
-uszczelka gaźnika
-amortyzatory tył chrom MZA
-podnóżki pasażera
-śruba regulacji linki
-klin wału
-fajka świecy Beru/niemiecka
-zamontowany automat stopu z przodu
-cewka świetlna HS1 42w
-przednie zawieszenie zregenerowane na nowych sprężynach,simeringach i nowy olej
Wszystkie elementy aluminiowe takie jak lagi, tylny dekiel bębna ,komora pływakowa , lewy i prawy dekiel silnika ,uchwyt na cewkę butelkową,głowica i przednie i tylne koła zostały wypolerowane papierami wodnymi a następnie filcem i pastą polerską autoMax .
Na razie seria po generalnym remoncie silnika i ramy , 50cm3 po 1 szlifie i zębatka zdawcza 16 .
Tutaj znajdziecie najaktualniejsze zdj. http://www.bikepics.com/members/mateuszm2/
http://simsony.net/showthread.php?t=52841
---> 21.08 odpalone 50/4 By Jack
strojone na 8500
wydech Aoa1 i na maxa krótkie kolanko
zębatka 16
dysza 74 :F
Silnik 24 czerwca złożony po generalce wymienione zostało :
-Szlif cylindra
-Nowy tłok MZA
-zębatka zdawcza 16
-zębatka tylna
-łańcuch
-śruty skrzyni biegów
-cewka butelkowa
-kupione używane DDR w bardzo dobrym stanie kartery
-filtr powietrza
-tarcze sprzęgłowe
-nowy kosz sprzęgłowy
-wszystkie łożyska
-cewka ładowania
-filtr paliwa
-guma łącząca gaźnik z filtrem
-uszczelniacze
-świeca
Mięciutkie
Oj było parę ale najlepsze to te wypady z kumplami .
Przejeździć sezon 2011 bez awarii .
Kupno i wyremontowanie ;D
Pewnego dnia zrobienie 150 km ;D
80km/h
Paliwie po 2 zł .