facebook
System PJ
to 129 368 pojazdów na 669 408 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1987r

Oglądano już 4025 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    SkurzankoC

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Bronisławów Mszczonowski

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Wiele osób odradzało mi zakup motocykla w stanie rozkładu ze względu na koszta związane z renowacja lecz świadomość ze mogę uratować choć jeden egzemplarz więcej od zezłomowania lub rozebrania na części była silniejsza. Widok, ze dzięki mojej ciężkiej pracy motocykl staje się coraz ładniejszy i sprawniejszy sprawia mi wiele satysfakcji. Lecz największą satysfakcje odczuwam gdy inna osoba docenia moja prace. Jeśli udałoby mi się zakończyć renowacje myślę ze w przyszłości pokuszę się o jakieś bardziej ambitniejsze projekty (Ural, Dniepr, lub jakiś samochód). Poprzedni właściciele zbytnio o motocykl nie dbali ponieważ wszędzie widać rożnego rodzaju prowizorki. Motocykl jest w pełni zarejestrowany. Na razie jestem po pierwszym remoncie. W najbliższym czasie traktor prawdopodobnie zostanie ponownie rozebrany. :)

  • Tuning

    Kontrolka kierunkowskazu przerobiona z oprawka na żarówkę BA9S.
    Przedłożyłem błotnik tylny od strony mocowania wahacza tak aby koło tylne nie sypało na ramę i wahacz.
    Ucięte mocowanie tylnych lamp oraz końcówka błotnika przez poprzedniego właściciela (postaram się w przyszłości wymienić błotnik i mocowanie).

  • Silnik

    Silnik ładnie pracuje.
    Wymieniłem:
    -Wał korbowy
    -Wszystkie łożyska i uszczelniacze
    -Komutator oraz szczotki alternatora
    -Świeca
    -Mocowanie dolne silnika

  • Zawieszenie

    Koła były dość mocno scentrowane. Tylne udało się wyprostować lecz niestety przednie nadaje się tylko do wymiany.

    Przednie amortyzatory zostały zregenerowane (wyczyszczone z piachu, nowe uszczelniacze i olej).
    Tylne amortyzatory są w porządku.
    Wymienione wszystkie gumowe elementy i klocki hamulcowe w zacisku.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Podczas jazdy próbnej o mało nie uderzyłem w bramę. Właściciel nie powiedział mi ze moto nie ma hamulcy. Cale szczęście ze jechał z tylu wiec pomógł mi hamować.

  • Perspektywy

    Postaram się ja odbudować aby przywrócić jej wygląd jak najbardziej wierny temu jaki miała po wyjechaniu z salonu.
    Ściągniecie z Niemiec nowego cylindra 300cm3 z 6 kanałami płuczącymi, zaworem membranowym i odchudzany 2 pierścieniowy tłok pod warunkiem że nie uda mi się znaleźć dobrego tokarza który obrobi mi obecny cylinder.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -Dość małe spalanie (obecnie trochę poniżej 5L).
    -Przyzwoite osiągi.
    -Cudowny gwizd silnika (można wciskać kit ze ma się turbo :P).

    Minusy:
    -Duże koszta odbudowy.

  • Osiągnięcia

    130km/h ( Będzie więcej :P )

  • Marzę o...

    O Polonezie Caro MR93 (najlepiej rok 94/95) z silnikiem 2.0 od Lancii Delty Integrale.
    Długiej i bez awaryjnej jeździe przez długie lata.
    Zapraszam do komentowania. :)

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Focus
  • WFM M06
  • Nissan Primera
  • Honda Varadero
  • BMW 5
  • Baotian BT50 QT9

Co robią kierowcy na PJ