Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
248 cm3
30 KM
8.00 s
Vmax: około 140kmh+(wkrótce)
Chętnie zamienie to cudo na:
MZ ETZ 251 w stanie doinwestowanym(najlepiej po remoncie silnika)
Tel 506 82 83 09
Brak
MC08E
4T, 2 cylindry V90, rozrząd DOHC, 8 zaworow, 6 biegowa skrzynia
Przód- pneumatyczne
Tył- pneumatyczne
Sam zakup tej Hondy to przygoda. Był dość słaby jak na ten model. Ale wreszcie znalazłem usterkę odpowiedzialną za "mułowatość" silnika. Naddarte membrany uniemożliwiały ruch głównej przepustnicy, a dodawanie gazu powodowało jedynie szybszy przepływ mieszanki. Naklejenie prowizorycznych łatek i pierwsza przejażdżka po tym zabiegu spowodowały u mnie mocny efekt WOW. Zobaczymy jak to będzie dalej :)
Edit:
Zakupilem juz używane gaźniki i zmienilem membrany
Zrobić rozrząd
Wymienić opony
Polakierować plastiki
Wymienić pierścienie
Wymienić napęd
+wygląd
+osiągi
+ładny dźwięk V90
-wiek
-wąska tylna opona
Vertige oznaczył pojazd jako wyjątkowy