Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
233 cm3
16 KM
16 Nm
0.00 s
Zipp Raven 250, klasyczny cruiser z rzędowym silnikiem klasy 250 cm3, produkcja chińska - rama i całe nadwozie jest kopią Suzuki Maraudera GZ 250 z kosmetycznymi zmianami, silnik wyprodukowany na licencji hondy - kopia silnika Hondy Rebel 250. Jak na 170 kg motocykl jest bardzo zwrotny i prowadzi się dość lekko.
Skórzane sakwy 2x 20l, skórzany wałek narzędziowy pod reflektorem, skórzane frędzle na manetkach.
Czterosuwowy, 2 cylindry - rzędowy, 4 zawory, 5 biegów, zasilany gaźnikiem Mikuni. Mała moc, ale zdecydowanie wystarcza do normalnej jazdy. Bardzo ekonomiczny, na trasie potrafi spalić 2,8 l / 100 km, w mieście 3-3,2 l / 100 km.
Umiarkowanie miękkie, regulacja wstępnego napięcia sprężyny na tylnych amortyzatorach.
W zasadzie wszystkie zloty motocyklowe :)
+cena
+niskie spalanie
+brak awarii
+stylistyka
+przyjemnie się prowadzi
+dobrej jakości chromy
-wadliwy wskaźnik poziomu paliwa w baku
-niektóre elementy gumowe sparciały
-odczuwalne wibracje przy wysokich prędkościach obrotowych silnika
Ciężko to nazwać osiągnięciem, ponieważ ciągle można zamykać licznik na 130 km / h, a obroty na obrotomierzu wciąż się zwiększają. Motocykl dobrze przyspiesza na wysokich obrotach, ma dosyć wysoko umiejscowiony maksymalny moment obrotowy.
W zasadzie moim marzeniem był motocykl - chopper i to marzenie udało mi się w końcu spełnić, teraz marzę żeby służył mi jak najdłużej.