Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
50 cm3
4 KM
8 Nm
0.00 s
Proszę o komentarze. Na pewno nie będę dłużny!
Jeżeli podoba ci się mój motor, daj go do swojego top 10!
Sorki za jakość zdjęć, ale na razie nie dam rady zrobić lepszych. Narazie to nie koniec tuningu, więc będzie się jeszcze działo ;)
Przednia zębatka 16z
odblokowany moduł zapłonowy,
powiększone dziury w tłumiku (żeby był głośniejszy),
wyrzucony "katalizator" (gumowa rurka dołączona do wydechu, służąca za katalizator),
rozpiłowany kruciec ssący,
podniesiona iglica w gażniku (zwiększa kopa)
gumowe podkładki pod kierownicę (widać na jednym ze zdjęć)
skrócona część tylniego błotnika (pod tylnią lampą)
frędzle i pas na bak ( własnej roboty )
lighbary
obicie skórą pokrywkę od schowka
Emblemat z Matką Boską i modlitwą kierowcy :)))
50cm3, czterosuw chłodzony powietrzem, jeden cylinder, jeden gażnik. Ma 4 biegi. Posiada akumulator. Rozrusznik zarówno nożny jak i elektryczny. Napędzany łańcuchem.
Ujdzie, ale tył za miękki.
Jeżdzić i jeżdzić. Planów nie zdradzam.
- za miękkie zawieszenie
- lekko podatny na rdzę
+ wytrzymałość
+ szybkość i moc
+ ładny wygląd
+ możliwość jazdy w 2 osoby
+ zrywny
+ dużo biegów
70 km/h na prostej. Jazda z podniesionym przednim kołem. 85km/h z górki.
Tańszym paliwie (to się chyba nigdy nie spełni)